سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهید موسی الله وردی
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان این وبلاگ در تلاش است تا گوشه ای از خاطرات شهدای گرانقدرمان را مرور نموده و نیز دیگر مطالب ارزشمندی که دوستان خواننده بتوانند از آن استفاده نمایند. نسأل الله منازل الشهداء یاعلی
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 بهمن 17 توسط عباس الله وردی

وصیت نامه شهید موسی الله وردی

ایشان در سال 13/2/1365 در عملیات نفوذی بر اثر اصابت ترکش در فکه شمالی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

در ذیل متن کامل وصیت نامه جهت استفاده قرار داده شده است.

  

بسمه تعالی

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ (155 – بقره)

(و حتما شما را به اندکی از ترس و گرسنگی و کاهشی از مال ها و جان ها و محصولات ( درختان ، یا ثمرات زندگی از زن و فرزند ) آزمایش خواهیم نمود و شکیبایان را مژده ده)

با سلام و درود بر خاتم انبیاء و پایان بخش رسولان و سلام بر عدالت گستر جهان، حضرت مهدی (عج) و سلام بر امام عزیزم و روح خدا خمینی بت شکن، قلب تپنده امت اسلامی ایران و سلام بر ارواح شهداء.

چون هر انسانی که وقتی به تکلیف برسد باید از مکتب خود و آیین خود حفاظت و پاسداری کند، من نیز بر حسب تکلیف که بر گردنم بود بر خود لازم و واجب دیدم که در این جهاد شرکت کنم و سهمی در این ارکان فروع دینم داشته باشم، خدایا تو شاهد هستی که من برای مقام و پول و دنیا به این بیابان سوزان نیامده ام، خدایا تو شاهد هستی که من از خانه و کاشانه و زن و فرزندم دست کشیده ام و همه را به تو سپردم و برای هل من ناصر ینصرنی حسین زمانم را لبیک گفتم. خدایا تو را به اولیا و اوصیائت قسم می دهم که ما را در زمره راه شهدا و رهروان آنها قرار بده.

مادر جان شما زیاد در راه فرزندت موسی زحمت کشیدی و شب ها بی خوابی و آنچنان که بهتر می دانید رنج و ..... مرا به این سن و سال رساندید. حالا می دانم موقع زیر بال شما گرفتن بود، ولی چه کنم دینم از همه این ها بالاتر است مرا ببخشید و حلال کنید.

 از برادرانم تقاضا دارم تفنگ بر زمین افتاده ام را بلند کنند و در جبهه حضور مستقیم پیدا کنند و از خواهرانم می خواهم که مانند   ]حضرت  [   زینب وار صبر پیشه کنند و استقامت داشته باشند.

زن و فرزندم و خاندانم شما بی تابی نکنید و مسئولیتتان بسیار سنگین است، رسالت و پیام من از روح پر فتوح و استقامت شما نشانگر صبر و استقامت صدر اسلام همانند   ]حضرت  [   زینب وار می باشد. از خانمم می خواهم که از فرزندانم عباس، روح الله، مهدی به خدای بزرگ می سپارم و از شما همسرم خواهش و تقاضا دارم که از بچه هایم خوب پرستاری و تربیت کنید. دیگر بیش از این وقت نداشتم بیش از این هم وقت اوقات شما را بگیرم- از شما ( اهالی ) مسجد محل می خواهم که مسجد را هیچگاه خالی نگذارند چون دشمنان اسلام از این مسجدها می ترسند و در نمازهای جمعه و دعای کمیل و ندبه از اهل خانواده ام می خواهم که حتماً شرکت کنند و امام را دعا کنند.

لازم به تذکر است:

1-       500 حسینعلی خسروی بدهکارم.

 2-         600 تومان قربان نجار بدهکارم.

3-       شرکت تعاونی هم دفترچه دارم.

 4-         115 تومان داداش کفش فروش داداش قاسم.

خلاصه اینها را بدهید و از همسایگان طلب حلالیت می طلبم

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

از عمر من بکاه و بر عمر رهبر افزای.

 

13/2/65 روز چهارشنبه ساعت

1

/10 شب نوشته شد.

 

2

 

 




قالب وبلاگ